Frågor & Svar

Via online möten, som är tidseffektivt, behandlar eller visar jag dig tydligt och enkelt det du vill lära dig.

När frågor och funderingar dyker upp, har du tillgång till ett forum där du kan ställa frågor och få svar, så att du kan gå vidare.

Vanliga frågor och svar:

Fråga -Hur anmäler jag mig?

Svar: -Du anmäler intresse för ett ämne via email: info@akupunkturklinikenfagersta.se

Därefter får du en faktura. Efter betalningen får du en inbjudan innehållande möteskod, datum, tid och nödvändig information för ett lyckat möte.

Fråga -Hur deltar jag i ett webinar och vilket program laddas ner/används?

Svar: -Vi använder ”G Suite”, som tidigare kallades ”Hangout” och numera bara heter ”Meet” eller ”G meet”. Du behöver inte installera/ladda ner ett program. Om du ska använda mobilen behöver du dock installera ”Meet” för att (enligt våra erfarenheter) göra det enklare.

Du deltar via din mobil, ipad, laptop eller dator, genom att skriva ”https://meet.google.com” i webbläsaren och sedan ange möteskoden som vi har sänt till dig i en möteslänk. Eller gör som nedan: läs mer

1. Skriv https://meet.google.com/ i en webbläsare och klick.

2. Du kommer till “Starta ett möte”, “Ange möteskoden” och “Gå med nu”.

3. Klicka på “Ange en möteskoden” (Möteskoden är bokstäverna i slutet av möteslänken. Du behöver inte ta med bindestreck).

4. Klicka på ”Fortsätt” och sedan på ”Gå med nu”.

Fråga: -Hur betalar jag?

Svar: -Du betalar via swish, bankgiro eller kontant (vid besök). Om du blir medlem, vilket är det mest fördelaktiga sättet, betalar du en årsavgift och har då tillgång till ett års utbud (minst 2 per månad). Icke medlemmar betalar efter angivet pris eller enligt andra överenskommelser via e-mail, mobil eller chatt.

Fråga: -Vad innebär det att delta i Webinarier?

Svar: -Genom att teckna ett medlemskap får du tillgång till alla webinartillfällen. Du väljer fritt bland utbudet under året och lär dig i egen takt online och via coachning efter behov. Virtuella möten är pedagogiskt uppbyggda och enkla att följa steg-för-steg, vilket gör det lättare för dig att nå ditt mål

(vänligen notera att det i detta fall inte ingår någon Coachning eller andra medlemsförmåner (om inte någon särskild överenskommelse har gjorts upp). Medlemskapet ger dig däremot full tillgång till alla spår/banor inklusive coachning.

Fråga: -Vilka förkunskaper krävs för att köpa era spår och banor?

Svar: -Utöver normal datorvana eller smartphoneanvändning krävs inga speciella förkunskaper. Våra onlinemöten ger dig tydliga instruktioner genom livepresentation, video samt text & bild, så att du kan genomföra varje steg på ett enkelt sätt.

Fråga: -Kan man betala med faktura?

Svar: -Bara företag & organisationer kan betala via faktura. Övriga betalar i förskott och får kvitto skickat via mail. Kontakta oss för mer information.

Fråga: -Om vi är flera som vill delta, erbjuder ni någon reducerad avgift?

Svar: -Ja, till företag, organisationer och grupper där deltagarna kan dela på kostnader för ett webinar på antal deltagare och då blir priset också reducerat per person.

Fråga: -Kan flera dela på samma medlemskap?

Svar: -Nej. Medlemskapet är personligt och kan inte delas mellan flera personer.

Notera att medlemskapet stängs av omedelbart, utan återbetalning, vid brott mot användarvillkoren.

Är ni fler på jobbet som vill gå våra utbildningar?

Vi erbjuder bra priser efter överenskommelse. Kontakta oss så berättar vi mer.

Fråga: -Kan jag boka enskild coachning online?

Svar: -Ja, du kan boka coachning online via telefonsamtal, e-mail eller videosamtal. Det här passar bl a när du behöver hjälp att skräddarsy strategier för behandling av ett besvär eller när du behöver mer hjälp med t ex din behandlingsmetod, funderingar kring metoden osv.

OBS! Coachning online är en separat service och ingår inte i medlemskapet. Du har som medlem däremot rabatt på coachning online när du bokar tid.

Fråga -Får man diplom efter varje slutförd kurs?

Svar -Nej, vi skickar inte ut diplom men behöver du intyg för deltagandet så hjälper vi dig med det.